Královna Mečů

11.01.2020

   Drazí,

   o temné úplňkové noci v Raku, jsem vytáhla Královnu mečů, po její pravici jsem doložila 7 mečů - Marnost, a po její levici VIII -Vyrovnání.
Nad Královnou mečů jsem přemýšlela nějakou dobu po té, co jsem si přečetla o ní podivný článek. Přemýšlela jsem, zda si ji vytáhnout a procítit se s ní, či nechat výběr karet náhodě. "Náhoda" mi přála.

    Královna mečů Thóthova tarotu odsekává bludy z našich životů, její meč je její rukou. Neprohýbá se pod jeho tíhou a nezávisí na mistru kováři, ať už jde o poddaného či kohokoliv. Ona je mečem a meč je Jí, jsou jednou nezrozenou bytostí nepodléhající zákonu času.
Je sama o sobě velmi inteligentní a soběstačnou sebevědomou ženou, která se sice může vlivem okolností cítit osamocena, avšak setrvá-li ve svém poslání, neztratí nic ze sebe sama.
Je zřejmé, že bojuje s marností Sedmičky mečů, prochází nelehkým časem ztrát, kdy se vzdala zaběhnutých jistot, které ovšem věznili její srdce a duši. Hledá trvalou rovnováhu na špičkách chodidel a meče ve smyčce osudové osmičky Vyrovnání, kdy tělo dlí na Zemi, avšak srdcem, myslí a rozumem je nad tímto hmotným omezením.
    Jakmile Královna mečů sejme masku omezujících jistot, vrátí se ke své nekonečné podstatě, aniž by potřebovala umřít
. Setká se se svým vnitřním dítětem a její jas osvětlí cestu těch, co prozří.

    Vaše JL


© 2019 Jaroslava Li Valová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky